مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-30اقتصادي

81 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در آستارا به بهره برداری می رسد


81 پروژه عمرانی و عام المنفعه در دهه فجر امسال در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: 81 پروژه عمرانی و عام المنفعه در دهه فجر امسال در شهرستان مرزی بندر آستارا به بهره برداری می رسد.

عنایت رضایی پور امروز، 10 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مجموع پروژه های قابل بهره برداری برای دهه فجر در شهرستان آستارا، اظهار کرد: مجموعا 81 پروژه با اشتغالزایی برای 219 نفر شامل 60 نفر مستقیم و 159 نفر غیرمستقیم با اعتبار 82 میلیارد و 299 میلیون و 100 هزار تومانی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: دستگاه های مختلف اجرایی باید نسبت به خدمت و گره گشایی بیشتر و نگاهی مجاهدانه در رفع مشکلات مردم در دولت سیزدهم کوشا باشند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه این ایام الله بهترین فرصت خدمتگزاری توسط مدیران و مسئولان برای مردم است، اظهار کرد: همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور به صدا درآمدن سوت کشتی ها و قطارها در مرز دریایی و ریلی آستارا انجام خواهد شد که شکوه و اقتدار نیروهای کشورمان را در شهرستان مرزی استان گیلان به نمایش خواهیم گذاشت.

رضایی پور ادامه داد: در دهه فجر حضور استاندار گیلان را نیز برای افتتاح پروژه های شاخص شهرستان مثل بهره برداری از شش پروژه شبکه مخابرات، جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در آستارا به بهره برداری می رسد

81 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در آستارا به بهره برداری می رسد